خانما بنظرتون طبیعی بهتره یا سزارین بچه اولمه

۱۳ پاسخ

ی چیز میگم تا تهش برو اگر داری تو جیبت و میتونی هزینه کنی صد در صد برو سزارین جای خوب
الان با این حرفم خیلی ها ناخوشایند میشه براشون اما برام مهم نیست حقیقت تلخ همیشه

ببین بدن با بدن فرق داره من زایمان اولم طبیعی بودم تیکه پاره شدم ولی برا دومی سزارین انتخاب کردم خیلی راضیم خوب تحقیق کن بدنتو بشناس با تصمیم قاطع انتخاب کن

قطعا اگه میتونی هزینه کنی نری و ماماخصوصی بگیری ، طبیعی .منم شکم اولم ولی ترجیه دادم تا جایی که امکان داره برای زايمان طبیعی که عوارض خیلی کمتری برای مادر و بچه داره انتخاب کنم.چون اسمش روشه طبیعیه و بدن برای همین کار ساخته شده و مطمئن باش اگه تیم زایمان خوبی داشته باشی،از قبلش بهت مشورت میدن که چیکار کنی و چه ورزش هایی انجام بدی که راحت ترین زایمان اونم بدون برش و بخیه و اگر خواستی بخیه زیبایی رو داشته باشی . توصیه من اینه با آگاهی از هردو روش انتخاب کنی و نزاری ترس بقیه بهت غلبه کنه و با طناب بی عقلی و چشمو هم چشمی دیگران نری تو چاهشون.
تیم زایمان ماماخصوصی که شامل پزشک متخصص زنان،ماماهمراه و مامای عامل هست،کمک میکنه زایمان طبیعی خوب داشته باشی و اگر ببینن توانایی لگنت برای ژایمان طبیعی خوب نیست ،سزارین انجام میدن و اصراری به طبیعی ندارن ولی اگه همینطوری فقط وقتی دردت گرفت بری بیمارستان اونم دولتی و از نوع آموزشی، هرجور شده و با هر درد و بدبختی و برش زیاد، طبیعی به دنیا میارن برات که ۹۹ درصدتجربه های بدی که برای زایمان طبیعی هست،برای این افراده که علاوه بر اینا کل بارداری مخصوصا هفته های آخر هم تنبلی کردن و هیچ فعالیتی حتی کارهای روزمره هم نداشتن چه برسه به پیاده روی و ورزش.این خلاصه ای از مطالعات و تجربه های اطرافیانم بود.اگر سوالی داشتی خوشحال میشم بتونم بیشتر راهنماییت کنم تا با آگاهی انتخاب کنی گلم.

من خودم. دوتا طبیعی اوردم درسته خیلی درد داره اولش ولی بعدش. راحتی

دکترت کیه تو اهواز ک ۲۵ میبره قبول میکنه ببره بیمارستان دولتی ؟ من شنیدم اغلب دکترای اهواز سزارین اختیاری شکم اول میبرن خصوصی؟

قطعا سزارین من که هیچوقت نظرم عوض نمیشه

منم که بچه اولمه اصلا از اسم طبیعی هم وحشت دارم 🥴فقط سزارین هر چقدر هم هزینه بشه بازم ارزش داره 🫠

شک نکن سزارین

تااا ابد سز

من ۲تا سزارین داشتم به نظرم خیلی راحته و هیچ درد خاصی نداره و کلا واقعا اصلا سخت نیست.
تجربه طبیعی ندارم و نمیدونم چجوریه ولی حس میکنم زایمان طبیعی بالاخره یه چیز طبیعی و بهتره...
بازم میگم‌من از سزارینام خیلی راضی بودم. شاید اگر تجربه طبیعی داشتم میگفتم نه همون سزارین😆

بنظرم واقعا بستگی به شرایط داره که چی پیش بیاد
یکی شاید واقعا نتونه لگنش تنگ باشه بترسه یا هرچیز دیگه
یکی هم نه آمادگی داشته باشه
هر کدوم معایب و خوبی خودشونو رو دارن

بدن با بدن فرق داره من سر اولی طبیعی وحشتناک بود و اخر هم وکیوم شدم الان سزارین رو انتخاب کردم امید بخدا انشالله بهتر باشه

سزارین

سوال های مرتبط

مامان میکائیلم🥲🫀 مامان میکائیلم🥲🫀 ۴ ماهگی
مامان فنج کوچولو 🙈💋 مامان فنج کوچولو 🙈💋 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آیلین مامان آیلین ۱۱ ماهگی