بنظرتون طبیعی بهتره یا سزارین
از طبیعی خیلی میترسم خیلی

۱۱ پاسخ

سزارین بعدش درد داری طبیعی هرچی هس همون اولشه موقع زایمان بعد راحتی انگار خودت تازه متولد شدی
سزارین کلی عوارض داره
طبیعی فقط بدیش اینه که واژن یکم گشاد میشه اونم نه در اون حد میتونی بعدش بری عمل زیبایی
این همه ادم طبیعی کردن نمردن یعنی انقد که همه ازش غول ساختن
انتخاب خود من طبیعیه بخاطر دردای بعدش که راحت باشم بتونم خودم سرپاشم و به بچم برسم
بعضیا هم میان میگن فلانی پولشو نداشته رفته طبیعی نه خواهر من طبیعی خودش قیمت الان بیمارستان خصوصی که قراره برم میشه ۵۰ ۶۰ تومن

سزارین بودم من فقط روز بیمارستان که بلند شدم راه برم یکم درد داشت.
که قابل تحمل بود بقیش خیلی راحت.روز 9هم خودم کارهام میکردم

من دوس دارم وقتی بچه بدنیا میاد کاملا هوشیار باشم و اون تماس پوست با پوست رو حتما با نی نی داشته باشم و بعدشم کسی پیشم میاد با برای کارای نی نی سرحال باشم برا همینم انتخابم حتما طبیعیه

من انتخابم سزارینه چون تا به خودت بیای تموم شده بعدشم دردش با شیاف یا نهایتا پمپ درد تموم میشه

هیچکدوم

قطعا سزارین من که خیلی راضی بودم

طبیعی خیلی بهترهه دردش همون لحظه اس تموم میشه میره ولی سزارین دردش بعدش شروع میشه

والا منم خیلی میترسم اما مجبورم سزارین اختیاری خیلی بالاس هزینه اش واقعا

سزارین کردم خیلیی راضیم از عملم

من به عینه دیدم زایمان طبیعی چه شکلیه
و خوشحالم که سزارین انتخابم بود با تمام سختی هاش

طبیعی خیلی ترسناکه😑🥲

سوال های مرتبط

مامان فنج کوچولو 🙈💋 مامان فنج کوچولو 🙈💋 هفته سی‌وهشتم بارداری