بنظرتون سزارین یا طبیعی؟

۲۰ پاسخ

تو ایران طبیعی مث تجاوز میمونه انقدر که ناشی و بی وجدانن

من که سه تا طبیعی آوردم راضی بودم.پولش روهام داشتم ولی دوست نداشتم سزارین بشم وشکمم بازبشه.

والا سزارین..ولی خب چون هزینش بالاس میخام برم طبیعی

والا من ک طبیعی وحشت دارم سزارین انتخاب کردم

من سزارین بودم فوق العاده راضیم از روز سوم خودم پاشدم عالی بود عااالی

نگاه کن عزیزم طبیعی هرچی هست اگرهم دردش خیلی زیاد باشه همون موقع که بچه ب دنیا بیاد همچی تمام میشه ولی سزارین اون آمپولی که میزنن توی نوخات تا سال ها عوارض دارم اینا رو گفتم چون تجربه هردونوع زایمانو دارم ولی این سومی رو هم سزارین میارم چون بعد زایمانم طبیعیم دوباره رفتم اتاق عمل کلآ بخیه هام باز شد دوباره عمل کردم همون موقع همون دکتری که عملم کرد این عملی که کردی جز عمل زیبایی حساب میشه دیگه زایمانای بعدتو نمیتانی طبیعی بیاری

فقط بیمارستانی ک میری مهمه همین

قطعا طبیعی🤗

من از اول انتخابم طبیعی بود
ولی بخاطر اینکه دوقلو باردار هستم نمیشه و باید سزارین بشم
ولی اگه آمادگی داری حتما زایمان طبیعی انجام بده از الان شکمتو پاره نکن

قطعا طبیعی

قطعا سزارین

انتخابم طبیعیه
چون دوسندارم رو شکمم خط زخم بیوفته
بد زخمم هستم مطمعنم جاش میمونه
حتی برای من فرقی هم نداره چون میخوام برم خصوصی حدودا۶۰ تومن میشه پول زایمانم

طبیعی

اگه چوب باشه قطعا سزارین

سزارین

قطعا طبیعی

هردوشون سختن ولى طبيعى بهتره

سزارین😥

طبیعی مثه آتیش گرفتنه

طبیعی✅️

سوال های مرتبط

مامان fffcc مامان fffcc هفته سی‌ونهم بارداری
مامان مامان هاکان👶❤ مامان مامان هاکان👶❤ ۳ ماهگی
مامان فنج کوچولو 🙈💋 مامان فنج کوچولو 🙈💋 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان میکائیلم🥲🫀 مامان میکائیلم🥲🫀 ۴ ماهگی
مامان اراد و مهراد🐣 مامان اراد و مهراد🐣 ۵ ماهگی
مامان شاهان💙👶🏻 مامان شاهان💙👶🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان ارسلان ارغوان مامان ارسلان ارغوان ۱۲ ماهگی