بنظرتون سزارین یا طبیعی؟؟؟

۲۴ پاسخ

خیلی از اونایی ک طبیعی رفتن از سر اجبار بوده عزیزم پولی نداشتن برا بیمارستان خصوصی

فقط تو ایران اکثرا عقده سزارین دارن وگرنه کشورای دیگه تاکیدشون روی طبیعی هست ، حتی تاکید بیشتری به شیر مادر دارن تا شیر خشک.
اینجا ولی انقدر داستان در آوردن طرف از سر ترس حاضره جونشو بده برای سزارین.
از طبیعی کوه ساختن. در صورتی که همش برمیگرده به عزم و اراده مادر و توانایی بدنی و روانیش

امروز یه جمع دوستانه داشتم 5تامامان بودیم هممون طبیعی زایمان کرده بودیم وپشیمون بودیم ازگشادی واژن وکلی خندیدیم اخه بچه اول یکم سخته دومی راحت تردنیامیاد چون کمی گشاد شدی وسومی یهومیبینی بچه زیرپاته 😂
اره طبیعی زودسرپامیشی ولی واژن داغونه
اینا تجربه 5تا ازدوستام بودکه حضوری گفتن
حالامامانای گهواره روبپرسی میگن ازشب عروسیمونم تنگ تریم

صددرصد طبیعی

سزارین بیمارستان خصوصی

طبیعی خیلی بهتره ببین چند ساعت درد بکشی بهتره یا ۷ لایه ببرن که جاش میمونه چرک میکنه و هیچ وقت مثل اولش نمیشه هیچ ربطی به پول نداره

قطعا طبیعی

اگر بتونی طبیعی بیاری بهتره خب روش اصلی زایمان همه جای دنیا طبیعیه دیگه

قطعا طبیعی تو بیمارستان خصوصی 🫠🫠

سزارین
طبیعی قبلش پیرت در میاد انقد ک درد میکشی و هیچ چیز قابل پیش بینی نداره ک خودتو براش آماده کنی
ولی درد و نقاهت سزارین با مراقبت و مسکن قابل تحمله

فقط سزازین طبیعی جهنمه واقعا هردو تجربه کردم سزارین خیلی راحته

بنظرم سزارین

خودم صد درد صدبرای بار سوم طبیعی ولی یه نفر دیگه نمیدونم شاید اون اسان زا نباشه

به نظر من صد درصد سزارین

سزارین

من همین امروز سزارین کردم
فعلا که راضی هستم درد بعد از تموم شدن بیحسی با شیاف کنترل میشه

بستگی به جیب داره🤣🤣🤣
ولی جدا از شوخی نمیشه تجویز کرد
اگه آستانه تحمل دردت زیاده برو طبیعی
چون اونقدر سخت نیست

ترس من از طبیعی فقط اینکه بچه اسیب ببینه وقتی نتونی زایمان کنی ونگهت دارن
خاهرم بچشو کبود از شکمش در اوردن بعدکلی درد طبیعی سز شد

من تا لحظه اخر گفتم طبيعى ولى وقتى به زايمان نزديك شدم ترس برم داشت و سزارين و انتخاب كردم و يه هفته ديگه ميزام سزارين🤣

خیلی شیک آرایشتون کنید مرتب برید سزارین،
طبیعی یاااااا حسین ،،،معلوم نیست در چه حالی ببرنت بیمارستان
چقدر درد بکش آخرم بخیه میخوری 😅
من سزارین کردم و واقعا اون لحظه که دخترم دیدم خیییییلی لحظه قشنگی بود و راضیم

من دوتاطبیعی آوردم مرگ باچشام دیدم فرقی هم نداشت اول یادوم اینومیخوام سزارین کنم تمومه عوارض ترسش هم گردن گرفتن چون واقعن تحمل دردطبیعی رابدنم نداره واقعن اون دردوحشتناک نمیتونم تحمل کنم

من جقت بچهامو طبیعی تو بیمارستان خصوصی بودم و راضی ام
سومی ام ان شاءالله اگر مشکلی پیش نیاد میخام طبیعی باشم
اگر همه شرایط مث جفت و بچه و لگن و.... اوکی طبیعی بهترین گزینس

سزارین 🥲🥲🥲
میشه برای تایپیک آخری منم کامنت بذارید 🥹♥️

طبیعییییی

سوال های مرتبط

مامان لِنا مامان لِنا ۱۱ ماهگی
مامان گندم مامان گندم ۶ ماهگی
مامان محمدامین جان مامان محمدامین جان ۹ ماهگی
مامان میکائیلم🥲🫀 مامان میکائیلم🥲🫀 ۴ ماهگی
مامان آیهان👶🫶🏻 مامان آیهان👶🫶🏻 ۱ ماهگی
مامان ارسلان ارغوان مامان ارسلان ارغوان ۱۲ ماهگی