طبیعی بنظرتون یا سزارین

۱۳ پاسخ

من طبیعی

طبیعی

قصدم طبیعی هست

طبیعی

سزارین تا ابد😄

سزارین

سزارین

سزارین

من خودم قصدم طبیعیه
بارداری اولمه

سزارین

من سزارین شدم ولی به نظرم طبیعی بهتره
اونم بدن باید امادگی داشته باشه

اگه لگنت خیلی خوبه،،تحمل دردت بالاست و وزن بچه خیلی نیست،،اگه تمام ورزشا و کارای قبل زایمان رو درست انجام بدی طبیعی برات راحت میشه،،ولی اگه به هر دلیلی یکی از اینایی گفتم و نداشته باشی طبیعی برات سخته و مسلما سزارین بهتر برات

منم بچه اولمه نظرم سزارین

سوال های مرتبط

مامان fffcc مامان fffcc هفته سی‌ونهم بارداری
مامان محمدامین جان مامان محمدامین جان ۹ ماهگی
مامان آیهان👶🫶🏻 مامان آیهان👶🫶🏻 ۱ ماهگی
مامان آرسام💙 مامان آرسام💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فندوق کوچولو😘 مامان فندوق کوچولو😘 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان ابوالفضلم💙 مامان ابوالفضلم💙 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان سردار مامان سردار روزهای ابتدایی تولد
مامان قندِ عسل🍯 مامان قندِ عسل🍯 هفته سی‌ام بارداری