۱۸ پاسخ

هر چه پیش آید خوش آد واسه هردوشون آماده باش ببین خدا برات چی میخواد گلم😅♥

عزیزم باید از اول بارداری تصمیمت رو میگرفتی چون اگر طبیعی می خواستی باید یه سری ورزش ها انجام میدادی یه سری ماساژها و پیاده روی و ماما خوب

ولی تجربه من از زایمان قبلیم که یک روز درد طبیعی کشیدم بعدش سزارین شدم اینه اگر همه کار های بالا رو انجام بدی و بدنت آماده باشه طبیعی خیلی بهتره
چون علم پیشرفت کرده روش های بی‌دردی اومده دیگه بعدش راحت بچتون تو بغل میگیری سرحال تری حتی برای زایمان های بعدیت هم خیلی راحت تری
من قشنگ درد سزارین تا ۲سال باهام بود ولی نه اینکه درد مداوم مثلا وقتی بدنم کشیده میشد یه کوچولو جای بخیم درد می‌گرفت

بنظرم مامان اولیا خودشونو برای هردومدله زایمان اماده کنن بهتره... و تو هفته های اخر تصمیم نهایی بگیرن و اگر طی زایمان یجوری پیش رفت که نوع زایمان تغییر کرد اذیت نشن و امادگی کامل برای اون نوع رو هم داشته باشن

عزیزم درمورد هردونوع زایمان تحقیق کن و اطلاعات داشته باش، انتخاب نوع زایمان، دکترت، بیمارستانت و همراه خوب قراره یکی از بزرگترین تجربه های زندگیتو رقم بزنه، اگاهانه و خوب تصمیم بگیر، طبیعی با روش های مدرن و امروزی میتونه عالی باشه درصورتی که یه بیمارستان خیلی خوب و دکتر خوب و همین طور ماما همراه خصوصی داشته باشی،،، درسته که تا فرایند زایمان جلو بره و بچه به دنیا بیاد زمان بره و ممکنه خسته کننده باشه، اما با تولد بچه همه چی تموم میشه.. اگر هم شرایط طبیعی رو نداری اولن ذهنی و بعدم جسمی همون اول بی دردسر برو برای سزارین

من قطعا سزارین

من زایمان اولم طبیعی بود بعدش سریع بلند شدم سرویس رفتم راه میرفتم به بچم میرسیدم این یکی سزارین خیییییلی اذیت شدم

طبیعییی صدردصد

بستگی به بدنت داره من اول میگفتم طبیعی ولی بدنم جون نداره برای زور زدن کم خونی دارم همه میترسن وسط زایمان کم بیارم

سزارین خیلی راحت بود برای من

من تجربه هر دو‌رو دارم
سزارین راحته

طبیعی

طبیعی

سزارین

طبیعی

توی شرایط جنگی الان به نظرم طبیعی

من انتخابم سزارینه

سزارین

سزارین عالیییی

سوال های مرتبط