هردوشون سخته
زایمان کلا سخته
بستگی به شرایط بدنتون داره نمیشه نسخه پیجید برای کسی، خودتون تحقیق کنید و شرایط بدنتونو درنظر بگیرید
من ک انتخابم سزارینه
قطعا و صد در صد طبیعی
من دوتا زایمان طبیعی داشتم نسبت به اولی صد درصد طبیعی نسبت به دومی طبیعی اصلا🥲
من بچه اولمه ولی انتخابم طبیعیه انشالله که راضی باشم 😄
بنظرم بستگی به فیزیک فرد داره ولی من برای خودم که بچه اولمه انتخابم قطعا سزارین ، بنظرم طبیعی علاوه بر درد وحشتانکش باعث افتادگی رحم و مشکلات زیادی میشه در آینده و از نظر روانی هم اون درد و زجری کهبرای مادر شدن کشیدی همیشه تو ذهنت میمونه ولی سزارین حداقل اونلحظه حال خوبی داری دردای بعدشم همهمیگن قابل تحمله
من زایمان طبیعی داشتم برگردم عقب سزارین رو انتخاب میکنم
سزارین
سزارین دوست دارم
ببینید تو ایران متاسفانه چون آموزشای قبلش رو نمیدن بدن بدون آمادگی میره برای طبیعی پارگی زیاده و اینکه خیلی ماما و پزشکا اصولی انجام نمیدن اینو از رو تجربه اطرافیانم میگم که هنوز بعد چندسال عواقب زایمان طبیعی رو همراه خودشون دارن من مادر خودم ۳ تا زایمان سزارین داشتن الان الحمدلله سالمن ولی هرکی دور ورم زایمان طبیعی کرده از افتادگی مثانه .پا درد . کمردرد گشادی واژن و.... گرفته انتخاب خودمم سزارینه
طبیعی
من میگم سزارین
سزارین
منکه بچه ای اولم طبیعی بودمیگم سزارین فقط خدا کنه این بچمم تا وقتش بمونه سزا بشم چون طبیعی واقعا وحشتناکه
من بچه اولمه کلن میگفتم طبیعی
دو روزه بستری شدم بخاطر انقباض شکم چهار بار معاینه شدم ینی گفتم معذرت میخوام غلط کردم فقط منتظرم از اینجا مرخص بشم برم برا نامه سزارین همین
فقد طبیعی
طبیعییی
صدرصد سزارین ۱۸ روزه سزارین شدم و واقعااااااا راضیم
و خداروشکر که انتخابم دروست بود
مگه چقد سن داریم که بخوایم اونقدم درد بکشیم ، من که چیزی نفهمیدم فقط ماساژ شکمی خیلییی بد بود با اول راه رفتن یکم نفس کم میاری بقیش عالی بود
طبیعی
بچه اولمه ولی به نظر من طبیعی
قطعا سزارین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.