اومدم هندونه بدم به پسرم عوق‌ میزد، چرا؟! 🧐

۳ پاسخ

فکر کنم خیلی زود باشه برای هندونه
نهایتا با سیب باید میوه رو شروع کنید
یه سرچ کنید بازم
آخه طبعش خیلی سرده معده رو اذیت می کنه

دخترم میخوره اونم زیاد ی جوری قورت میده میترسم بمونه گلوش ابشو میدم نمیخاد خودش دس میگیره میخوره

دختر منم نمیتونه فقط آبشو بده...اونم کم

سوال های مرتبط

مامان نفسهام مامان نفسهام ۱ سالگی
مامان لیام مامان لیام ۱ سالگی
مامان شاهان تپلم مامان شاهان تپلم ۱ سالگی
مامان آسناوآرسام مامان آسناوآرسام ۱۶ ماهگی
مامان آقای نی نی
 مامان آقای نی نی  ۷ ماهگی
مامان مامان نیکان😍 مامان مامان نیکان😍 ۷ ماهگی