۷ پاسخ

نه من نداشنم

اره ولی برا همه اینجوری نیست

ن خیلیا ندارن

برا همه ی جور نیست
برا من ک تاحالا هیچی نیومده

منم ندارم

منم ندارم

منم توی سه تا بارداریم نداشتم ولی بعضیا دارن

سوال های مرتبط