دختر۱۱ماه ام قرص خورده فکنم. چیکارکنم

۹ پاسخ

حتمن فقط خوابه الان

ایشالا چیزی نمیشه یدونه زیاد نیس ....بزنگ 115 بپر

اه هه نگو

۱یکی فقط

چه قرصی؟
زنگ بزن ۱۱۵ بگو ببین چی میگه

والا ایبوپروفن‌

ببرش بیمارستان چندتا قرص خورده؟ قرص چی خورده؟

چه قرصی خورده

ببر بیمارستان

سوال های مرتبط

مامان دوتاوروجک مامان دوتاوروجک ۱۶ ماهگی
مامان پسرای خوشگلم💞 مامان پسرای خوشگلم💞 ۱ سالگی
مامان 𝘰𝘔𝘢𝘳 مامان 𝘰𝘔𝘢𝘳 ۹ ماهگی
مامان پرهام فسقلی مامان پرهام فسقلی ۱ سالگی