۱ پاسخ

باید اونی ک ساقش رو جاش بندازن ببری ..ولی دختر منم اینطوری بود گفتن خودش درس میشه وگرنه ببری تنتن میشه منم نبردم الان خوب شده بعضی موقع میکنه

سوال های مرتبط

مامان اهورا‌ ‍🩵 ‍ مامان اهورا‌ ‍🩵 ‍ ۳ ماهگی