خانماا کسی میتونه ازمایش منو تفسیر کنه برام؟

تصویر
۴ پاسخ

یه مقدار باکتری و کریستال تو ادرارت هست

همه چیت نرماله خدارو شکر

اینو هم بگید ممنونم

تصویر

اینم هس

تصویر

سوال های مرتبط

مامان رادوین مامان رادوین ۱۴ ماهگی
مامان جوجه طلایی 🩵 مامان جوجه طلایی 🩵 ۱۶ ماهگی