بچه ها خارش نوک سینه از چیه

۴ پاسخ

شاید شوهری زیاد خورده😜🤪🤪🤪🤪

من هروقت حامله بشم از اول بارداریم تا اخر نک سینه هام شدیداً میخاره

علایم هر بارداری با هم فرق داره من بارداری اولم اصلا درد سینه و نوکشو‌ نداشتم ولی الان دارم

واسه من ک اولین علائم بارداریم بود هنوزم ادامه داره

سوال های مرتبط

مامان نور ✨🤍🪐 مامان نور ✨🤍🪐 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ضربان مامان ضربان هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دوتا وروجک👼👼 مامان دوتا وروجک👼👼 هفته بیست‌وپنجم بارداری