خانوما حرکات نینیتون تو هفته من چجوریه؟

۶ پاسخ

والا من دوروزه خیلییییی محکم تکون میخوره و لگد میزنه جوری ک دردم میگیره و نفسمم میگیره..

کم شده حرکتش اینقدر نازش میکنم تا یه تکون ریز میخوره

من ۳۰ هفته ام باید اینقد نازش کنم تا حرکت کنه

تو هفته شما که بودم حرکاتش خیلی زیاد بود یه لحظه هم آروم نمیشد
ولی الان آرومتر شده دکترمم گفت طبیعیه

خیلی آروم لیز میخوره
دیگه کلافه شدم

یه ضربه های کوچولو

سوال های مرتبط

مامان زیتون مامان زیتون هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان زیتون مامان زیتون هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان آريا وآرسام 
مامان مامان آريا وآرسام مامان ۱۳ ماهگی