مامانای هم هفته من شما هم حرکات نینیتون کم شده؟

۴ پاسخ

کم نمیشه عزیزم
چون بچه بزرگ شده و فضا واسش کوچیکه بیشتر حرکتش حالت کش و قوسی داره.

بچه من دهنم سرویس کرده از بس تکون میخوره. البته چون ریزه جاش گشاده

من ازروزی وارد 9ماه شدم تکونش کم شده

خیلی کم شده من خیلی کم لکه بینی قهوه ای هم دارم نمیدونم طبیعیه یا نه

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان آريا وآرسام 
مامان مامان آريا وآرسام مامان ۱۳ ماهگی
مامان 💗💗شیدا 💗💗 مامان 💗💗شیدا 💗💗 ۸ ماهگی