۵ پاسخ

خودت بخور خب، من هرچی بمونه خودم میخورم 😂

چ خوب شده دستورش بهم میدی

عزیزم بزار کنار شب با فردا غذا درست کردین کنار غذاتون بخورین

نریز بیرون بزار یخچال یا خودت بقیشو بخور

نوش جونش چجوری درستش کردی

سوال های مرتبط