چند سانت بشه دهانه رحم بستری میکنن

۵ پاسخ

والا من از شب قبلش درد داشتم‌بعدظهر رفتم دهانه رحمم ۱۰ سانت بود همونجا زایمان کردم🥴🤣

۴سانت

شما دهانه رحمت باز شده؟

من پرسیدم از زایشگاه گفتن ۴ سانت

فک کنم 4سانت اونطرفا

سوال های مرتبط

مامان جوجو 👶🐣 مامان جوجو 👶🐣 ۱۳ ماهگی
مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۱۲ ماهگی
مامان اهورا👶🏻 مامان اهورا👶🏻 ۱۳ ماهگی