۵ پاسخ

اره اما سعی کن زیاد استفاده نکنی و گلاب خیلی خوبه و نفس عمیق کشیدن دم وبازدم

استامینوفن ساده اشکالی نداره
کدئین نباید مصرف کنید

بله میتونی

من سرماخوردم جرات استامینوفن ندارم سردردم عادیه میره تا ۱۶یا۱۷هفتگی م فک کنم دوهفته ای داشتمش

بخور
شیاف هم میتونی ۳۲۵ بذاری
عطر گل محمدی بو کن خوبه تأثیر داره

سوال های مرتبط

مامان آرتین🩵وتودلی مامان آرتین🩵وتودلی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی روزهای ابتدایی تولد