من با مایع استریل مالوچسکا میشورم استفاده ش شبیه ریکاس و هر روزم میشه استفاده کرد
عزیزم شیشه شیر میدی سینه تو میگیره دخترت ؟؟؟
با چی ضدعفونی میکنی؟
به به چه حس خوبی 🤗
من با چیکو میگم هرروز ضدعفونی کیکنیپ
چه زیاد
منکه ی دونه بیشتر ندارم
از چه مایع استریلی استفاده میکنید
حتما باید از این مایع شستشو استفاده کرد؟ قیمتش چنده
شیشه شیرش از جنس چیه؟
🤣🤣🤣🤣واقعاااااا هم سخته هم شیرین سخت چون من خیلی وسواس نشون میدم قشششنگ میسابم 🤣🤣🤣
منم امروز ضدعفونی کردم قشنگ خودش یه تراپیه🤭😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.