۱۱ پاسخ

من با مایع استریل مالوچسکا میشورم استفاده ش شبیه ریکاس و هر روزم میشه استفاده کرد

عزیزم شیشه شیر میدی سینه تو میگیره دخترت ؟؟؟

با چی ضدعفونی میکنی؟

به به چه حس خوبی 🤗

من با چیکو میگم هرروز ضدعفونی کیکنیپ

چه زیاد
منکه ی دونه بیشتر ندارم

از چه مایع استریلی استفاده میکنید

حتما باید از این مایع شستشو استفاده کرد؟ قیمتش چنده

شیشه شیرش از جنس چیه؟

🤣🤣🤣🤣واقعاااااا هم سخته هم شیرین سخت چون من خیلی وسواس نشون میدم قشششنگ میسابم 🤣🤣🤣

تصویر

منم امروز ضدعفونی کردم قشنگ خودش یه تراپیه🤭😂

سوال های مرتبط

مامان تیارا🎀 مامان تیارا🎀 ۹ ماهگی
مامان تبسم مامان تبسم ۱۴ ماهگی
مامان 🧿peste pesar🩵 مامان 🧿peste pesar🩵 ۱۲ ماهگی