۴ پاسخ

منم ...

رفتم دسشویی مث ترشح خیس شده بود خیلی ترسیدم،نمیدونم چرا فوبیای زایمان زودرس دارم

منم ۲ روز‌کیسه ابم نشتی میداد..شورتم مدام خیس بود همش.
بعد ۲،۳ روز کلا کیسه آبم پاره شد و زایمان کردم.
ولی واسه هفته ی شما زوده برو دکتر

منم نشتی دارم بخاطر زیاد بودن کیسه آب هست

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه ۹ ماهگی
مامان مژده خدا😍 مامان مژده خدا😍 ۱۴ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۲ ماهگی
مامان نورا مامان نورا روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوق مامان فندوق روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد