۷ پاسخ

اما من دوست دارم زمان برگرده به ۱۸ سالگیم راهمو عوض میکردم

عزیزم تا بعدیارو بیاریم تیمارستانی میشیم😂

منم دوسدارم جوون بشن هرچه زودتر

ینی اون موقع هم هنوز تو گهواره هستیم؟

😅😅خیلی ژود میادبخدا

انشالله عزیزممم

من دوس دارم بزرگ شه

سوال های مرتبط

مامان آلبالو گیلاس 🍒 مامان آلبالو گیلاس 🍒 ۲ سالگی