۴ پاسخ

منم اینطوریم انگاری بعد مدتها رفتی باشگاه عضلات گرفتگی داره من دکترم گفت خطری نداره البته اوایل درد شیاف هم بهم داد و گفت.جنین خودشو تو رحم بیشتر جا میکنه واسه همینه البته هنوزم این دردو دارم و هرچی وزنش بره بالا درد بیشتر میشه تا زمان زایمان میگن این درد هست و طبیعیه ولی حتما به دکترت بگو تا زمانی که لکه بینی یا ... نداشته باشی میگن طبیعیه

لگن درد آره طبیعیه رحم داره می‌کشه بالا و بچه بزرگ تر شده

قسمت واژنتون هم سمت چپ درد دارین؟؟؟

منم همینارو داررم

سوال های مرتبط

مامان 🩷یاسمین زهرا🩷 مامان 🩷یاسمین زهرا🩷 ۸ ماهگی
مامان 🎀Avin🎀 مامان 🎀Avin🎀 ۸ ماهگی
مامان مامان فندوق🩷 مامان مامان فندوق🩷 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته سی‌وسوم بارداری