۴ پاسخ

من تو۳۹هفته رفتم آمپول فشار زدن بچم اومد

وای روزای آخر نمیگذرههههههه😢

این نینیا واقعا لجباز شدن

الهی .

سوال های مرتبط

مامان پیشی💙 مامان پیشی💙 ۷ ماهگی
مامان آریا مامان آریا ۱۰ ماهگی
مامان گل پسر🩵👶🏻 مامان گل پسر🩵👶🏻 ۹ ماهگی
مامان نورا،پناه،نویان مامان نورا،پناه،نویان ۵ ماهگی
مامان پارسا🤴 مامان پارسا🤴 ۹ ماهگی
مامان پرنسا🎀🧸 مامان پرنسا🎀🧸 ۹ ماهگی
مامان fandogh مامان fandogh ۶ ماهگی
مامان کامیاب مامان کامیاب ۲ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین ۱۲ ماهگی
مامان آریا 💙 مامان آریا 💙 ۱۵ ماهگی
مامان گردالو🧿 مامان گردالو🧿 ۶ ماهگی
مامان (◍•ᴗ•◍)❤︎ مامان (◍•ᴗ•◍)❤︎ ۱۰ ماهگی
مامان آقا دیان مامان آقا دیان ۴ ماهگی