تاریخ داره.

تصویر
۵ پاسخ

دارو های نوازد معمولا بعد باز شدن تا ۱ ماه باید مصرف شن . بعدش باید بندازی دور

داره.ولی شربت ها و قطره ها از وقتی درشو باز کنی یکماه میتونی استفاده کنی

فقط تا یک ماه میتونی استفاده کنی

...... تاریخ داره

تصویر

بله تا ۲۰۲۷وقت داره

سوال های مرتبط

مامان nika مامان nika ۹ ماهگی
مامان لیاناجانم😍 مامان لیاناجانم😍 ۱۳ ماهگی
مامان فندق👩‍👦🧸 مامان فندق👩‍👦🧸 ۱ سالگی
مامان ساواش رادمهر مامان ساواش رادمهر ۱۷ ماهگی
مامان جیک جیک مامان جیک جیک ۱۰ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۹ ماهگی
مامان سفیدبرفی°🖇️💓° مامان سفیدبرفی°🖇️💓° ۹ ماهگی