چجوری پاشویه می‌کنن؟

۲ پاسخ

عزیز یه دستمال رو با آب ولرم خیس کن بکش رو صورت و دست و پاهاش به هیچ عنوان آب سرد به بچه نزن اب دستمالم بگیر خدایی نکرده تب و لرز میکنه

آب ولرم با کمی نمک رو بریز داخل یه لگن کوچیک دست با پاهاش رو آروم هی آب بریز

سوال های مرتبط

مامان نینی مامان نینی ۱۵ ماهگی
مامان ماهلین😍❤️ مامان ماهلین😍❤️ ۵ ماهگی