با آب سرد پاشویه میکنن یا گرم چجوری پاشویه کنم

۶ پاسخ

من همیشه ولرم

با اب ولرم و پیشونی رو اصلا اب نزنی

اب ولرم و پارچه نخی

خیلی یخ نباید باشه ک شوک وارد بشه بهش
متوسط و دمای محیط

اب ولرم روبه سرد

با آب ولرم

سوال های مرتبط

مامان واشِر ⚙️👶🏻✨️ مامان واشِر ⚙️👶🏻✨️ ۱۳ ماهگی
مامان نینی مامان نینی ۱۵ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۹ ماهگی