۴ پاسخ

اگر پریودت مرتبه و عقب انداختی باید بیبی چک بزنی دیگه . یعنی چی آخه چند درصده

اگه سابقه نداری عقب افتادن نداری صدرصد

بیبی بزن.

اگه هميشه مرتب بوده خيلي بی بی بزن نشون میده دیگه الان

سوال های مرتبط

مامان محمدامین مامان محمدامین ۳ سالگی