خانما آب دوره جنین چقد باشه خوبه نرماله؟

۹ پاسخ

همین که میخای بری سونو وزن بچه هفته 31اینا اونجا مشخص میشه یا سونوش جداس؟

۸تا ۱۸ نرماله
۸ تا ۱۰ خط مرزی پایین محسوب میشه

۱۰ تا ۲۰

۱۰تا ۲۰ ولی تا ۱۷.۱۸‌خوبه

بین ۱۰ تا ۲۰ شنیدم

واسه من ۱۵ بود سونوی قبلی نرمال بود
بالای ۲۰ معمولا میگن زیاده

من ۲۰ بود گفت زیاده

بین ۱۰ تا ۲۰ نرماله

فک کنم ۱۴دیگه خوبه نرماله

سوال های مرتبط

مامان مامان رادین مامان مامان رادین ۵ ماهگی
مامان نی نی گل و بلبل مامان نی نی گل و بلبل ۹ ماهگی
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان پناه🩷 مامان پناه🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان اریا و آرسام مامان اریا و آرسام هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مهراد🧸🤎 مامان مهراد🧸🤎 ۶ ماهگی