کیا بچشون دوسال هست کالابرگ جدیدگرفتن؟

۸ پاسخ

به دخترمن که ندادن تو برنامه شما زدم

پسرم بااینک یک هفته دوسالش شد تعلق گرف ۴۵۰ ریختن پیامش اومد

به دخترمن ایندفعه تعلق نگرفت چون یه هفته دیگه دوسالش میشه

چجوری باید بگیریم؟

به ما هم ندادن

والا گفتن زیر دو سال به ماها تعلق نمیگیره

مگه این طرح دوباره شارژ شده؟

کاش برا ماهم بریزن🥲

سوال های مرتبط

مامان ایلماه مامان ایلماه ۲ سالگی
مامان آدرین و آنیا مامان آدرین و آنیا ۳ سالگی
مامان نِلا و تودلی💚😍 مامان نِلا و تودلی💚😍 ۲ سالگی
مامان 💓😍فندوق💓😚 مامان 💓😍فندوق💓😚 ۳ سالگی