دلم‌چیپس میخاست خوردم اشکالی نداره که؟

۷ پاسخ

حالا که خوردی عزیزم نوش جونت منم خوردم 🤣🤣خیلی کم درماه یکی ۲بار اشکالی نداره ادم هوس میکنه دیگه

دکتر من گفت ۳ ماه اول هرچی هوس کردی بخور حتی چیزای مضر ولی دیگه کم بخور زیاده روی نکن

نه بخور در حد هوس نوش جان

منم امروز بعد از مدتها خوردم خیلی دلم میخواست 🤭

خوردی دیگه نوش جونت

وای دقیقا مثل من ..خیلی هوس چیپس میکنم

نه نوش جونت ولی دیر ب دیر بخور

سوال های مرتبط

مامان دلی مامان دلی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان رنگین کمون💞 مامان رنگین کمون💞 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فندقی مامان فندقی هفته سی‌وششم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دخترم💗😚 مامان دخترم💗😚 هفته بیست‌وهفتم بارداری