آمپول روگام را باید چند ماهگی بزنی

۵ پاسخ

رامیان استان گلستان ؟؟؟ اونجایی هستی

۲۷هفته منم باید بزنم 🚶🚶

سلام عزیزم
من سیسمونی ارزان قیمت میفروشم
خیلی از مامانای گهواره ازم خرید کردن و راضی هستن
هر چی که مربوط به سیسمونیه دارم
و روبیکا کانال دارم
ای دی کانال روبیکام:
Sismoonyy
ای دی پیج اینیستام
Sismoonyy_tak

بیشتر تو کانال روبیکا فعالم

۷ماهگی من ۲۰مرداد باید بزنم

تو هفت ماهگی میزنن دکتر من گفته اگه تا انموقع مشکلی نداشتی ۷ ماهگی برات میزنم اگه خونریزی داشتی برو بیمارستان برات بزنن

سوال های مرتبط

مامان هانا👶🏻 مامان هانا👶🏻 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان پیمان پارساپاشا مامان پیمان پارساپاشا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان شاهانمم💙 مامان شاهانمم💙 ۳ ماهگی
مامان دونه کوچولو مامان دونه کوچولو ۹ ماهگی