کسی بوده با بتا ۱۰> باردار باشه ؟

۳ پاسخ

عزیزم ۴۸ساعت بعد دوباره تکرار کن . ایشالا باردار باشی . ولی تجربه ای که من داشتم برای من ۱۰ بود بعد ۴۸ساعت شد ۲۴ رفتم پیش دکترم گفت این بارداری نیست و پریود میشی که بعد ۱۵ روز پریود شدم احتمالا بدنت داره اماده بارداری میشه . چند روز تاخیر داری ؟

من با۱۳
یبارم ۳۲
منفی بوده

زیر ۲۵منفی

سوال های مرتبط

مامان نیلا مامان نیلا هفته بیستم بارداری
مامان آلبالو 🤰🏻🍒 مامان آلبالو 🤰🏻🍒 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان هدیه الله مامان هدیه الله هفته هفدهم بارداری
مامان دلارا مامان دلارا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل هفته شانزدهم بارداری