دوستان کسی با بتا ۱۰ باردار بوده

۵ پاسخ

آره من با بتا ۹ فک کردم حامله نیستم ولی چون تاخیرم زیاد بود فک میکردم عفونت دارم رفتم زنان ،واژینال کردم فهمیدم باردارم

دکتر گفت بتای ده منفیه

بالای ۱۰مشکوک بالای۲۵مثبت

باید چند روز بعد دوباره آزمایش بدید
احتمالا مشکوکه

نه منفی از ۲۵ تا ۵۰ مشکوک از ۵۰ به بالا مثبت

سوال های مرتبط

نینی دیانا نینی دیانا قصد بارداری
مامان هدیه الله مامان هدیه الله هفته هفدهم بارداری
مامان آلبالو 🤰🏻🍒 مامان آلبالو 🤰🏻🍒 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل هفته شانزدهم بارداری
مطمعنم یه روزی منم مامان میشم مطمعنم یه روزی منم مامان میشم قصد بارداری