آمپول آزادسازی معمولا کی میزنن؟

۳ پاسخ

من ۵تا سینال اف که زدم دیگه دکتر صلاح ندونست که آزاد سازی بزنم
همون ماه که سینال اف زدم باردار شدم

من شش بعدظهر زدم

بعد از خوردن قرص لتروزول یا کلومیفن یا امپول سینال اف اگه فولیکول خوب داشته باشی دکتر میگه ازادسازی یا همون hcgبزنی

سوال های مرتبط

مامان مامان شکلات مامان مامان شکلات هفته بیست‌ودوم بارداری