خانما من درد سینم کلا رفته آیا طبیعیه ؟؟

۵ پاسخ

علائم که بره خوشبختید دیگه،پروسه‌ش تمام شده.
ترس و دلهره به خودتون ندین که مبادا اتفاقی افتاده.
همیشه به چیزای مثبت فکر کنید

خیلی پریدن علائم بده
استرس میده
امروز منم سینم درد نداشت

من سینم کوچیکه ولی حس میکنم الان چون درد دارع کمی جون گرفته 😂حالا دیگه نمیدونم

اره عزیزم طبیعیه منم درد سینم رفته

فک کنم طبیعی باشه چون منم ندارم دیگه

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۵ ماهگی
مامان توت فرنگیم🍓🥹🤰🏻 مامان توت فرنگیم🍓🥹🤰🏻 هفته یازدهم بارداری
مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۵ ماهگی
مامان پناه
کوچلو مامان پناه کوچلو ۸ ماهگی
مامان دل آرا💖🌸 مامان دل آرا💖🌸 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آنِلی🦋🍭🩷 مامان آنِلی🦋🍭🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان مهیار کوچولو مامان مهیار کوچولو هفته بیست‌وپنجم بارداری