کی اهل ساری بوده کلینیک تابان سونو گرفته ؟

۲ پاسخ

منم پیشه دکتر قاسمی رفتم سونو nt
احتمال خیلی زیاد دختر گفت حالا دوهفته دیگه میرم سونو انومالی ببینم درسته یا ن

سلام عزیزم من تابان رفتم پیش دکتر قاسمی

سوال های مرتبط

مامان آسا خانوم🩷👼🏻 مامان آسا خانوم🩷👼🏻 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو هفته بیست‌وششم بارداری