خوب که نیست، کلا چیزای کارخونه ای خوب نیستن،مخصوصااگه برای بچه ها نباشن
من دادم دوس دارخ بیسکوییت ماهی چوب شور اینام دوس داره یدونه دوتا میخوره
من ویفر میدم بهش
من دادم بهش سرگرم کنندس
من تا حالا ندادم
آره من پتی پور رو خیلی دوست داره نرم هم نمیشه خوبه
آره خوبه
فقط زیاد نده که یه وقت یبوست نشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.