بیسکویت ترد خوبه برای بچه ها؟

تصویر
۷ پاسخ

خوب که نیست، کلا چیزای کارخونه ای خوب نیستن،مخصوصااگه برای بچه ها نباشن

من دادم دوس دارخ بیسکوییت ماهی چوب شور اینام دوس داره یدونه دوتا میخوره

من ویفر میدم بهش

من دادم بهش سرگرم کنندس

من تا حالا ندادم

آره من پتی پور رو خیلی دوست داره نرم هم نمیشه خوبه

آره خوبه
فقط زیاد نده که یه وقت یبوست نشه

سوال های مرتبط

مامان محمدطاها مامان محمدطاها ۱ سالگی
مامان فندقی محمدطاها مامان فندقی محمدطاها ۱۶ ماهگی