خاله هامن رفتم حموم فرداواکسن دارم

تصویر
۱۴ پاسخ

ای جانم عزیزم ب سلامتی

گوگولی

عافیت باشه فندوق😍

بروگلم عافیت باشه

میگم قشنگم رامپری ک تنشه شماره چنده؟

اخ جگرم ، عافیش باشه جانم
منم فردا نوبت واکسنش هست نمیدونم چکار کنم ببرم نبرم 🥺
تنهایی میبری واسه واکسن و مراقبتش تنهایی ؟

😘⁦❤️⁩امیدوارم سبک باشه براش

ای جونم قشنگم پسرم
ان شاالله ب سلامتی و بدون گریه بیای

چقدر شما نازی ایشالا واکسنت راحت باشه واست

اوخی عزیزم😍ان شالله ب سلامتی

به به هزار ماشاالله 🥰🧿دختر منم فردا واکسن داره. منتظرم برق بیاد ببرمش حموم🙁🫤😥

ای خوووودا عافیت باشه به سلامتی،انشالله

خداحفظش کنه

ماشالله🤭

سوال های مرتبط

مامان آینور🩷 مامان آینور🩷 ۱۰ ماهگی
مامان هدیه بهشتی مامان هدیه بهشتی ۱۵ ماهگی
مامان 💗( ☆Abra☆)🐣 مامان 💗( ☆Abra☆)🐣 ۵ ماهگی
مامان هدیه های خدا❤️ مامان هدیه های خدا❤️ ۸ ماهگی
مامان گندم🩷 مامان گندم🩷 ۱۷ ماهگی
مامان بنیامین 😍❤️ مامان بنیامین 😍❤️ ۱۱ ماهگی