سلام کسی فمی بست پلاس خورده؟؟ چطوره؟؟

۶ پاسخ

برای من خوب بود

من دوماه خوردم بی نتیجه بود

من یه دوره خوردم ، تقویتیه دیگه

ولی باردار بشی دیگه نباید بخوری

بخور تخمدان رو قوی میکنه

من خوردم فایده نداره

سوال های مرتبط

مامان معجزه مامان معجزه هفته ششم بارداری
سمیرا سمیرا قصد بارداری
مامان ....... مامان ....... هفته بیست‌وپنجم بارداری