خانما بعد سزارینم خیلی اب میخورم بنظرتون خوبه

۵ پاسخ

برای شوره سر دخترم چیکارکنم

نه مشکلی نیست الان هوا هم گرمه و اگه شیر میدی مال اینم هست و جلوگیری از یبوست میشه

آب خیلی خوب نیست اگرم میخوری اب جوشیده سرد شده هم دمای محیط باشه

میخوری آب سرد نخور اصلا

نه اصلا مخصوصا روزای اول

سوال های مرتبط

مامان نویان و نورا💙🩷 مامان نویان و نورا💙🩷 ۱ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۱۰ ماهگی