اب دور بچم ۷خیلی کمه؟بنظرتون سزارینم میکنن؟

۴ پاسخ

زیر ۵ زایمان میکنن

کمه خودم تجربه داشتم سزارین کنی بهتره

اره کمه حتمااا پیگیری کن سریع زایمان کنی اصلااا اگر گفتن صبر بده اعتماد نکن

اگه طبیعی م باشی بدون درد دهانه فول بشه .طبیعی میکنن

سوال های مرتبط

مامان هیلدا مامان هیلدا ۱۴ ماهگی
مامان مهوا گلی🌱💞 مامان مهوا گلی🌱💞 ۳ ماهگی
مامان فرشته خدا مامان فرشته خدا ۸ ماهگی
مامان 🎀✨نورا✨🎀 مامان 🎀✨نورا✨🎀 ۷ ماهگی
مامان نویان 🩵🥹😘 مامان نویان 🩵🥹😘 هفته هشتم بارداری