سلام اب دور بچم ۵ گفتن کمه هفته ۳۳بارداریمه

۳ پاسخ

دکترت چرا بیخیاله همین گفت کمه فقط؟؟؟ سرم میدن بهت میگن مصرف مایعاتتو زیاد کن خیلی ولی یه جا مثلا ی لیوان سر نکش کم کم بخور اب هندونه خیلیییی خوبه دلستر همینطور اگه پزشکت بهت سرم نداده دکترتو عوض کن بنظر من

خیلی خطرناکه پسرم پنج بود سریع سزارین کردن به دنیا اومد چروک بود حتما برو بیمارستان درمانو شروع کنن

خب دکتر نرفتی

سوال های مرتبط

مامان هیلدا مامان هیلدا ۱۴ ماهگی
مامان مهوا گلی🌱💞 مامان مهوا گلی🌱💞 ۳ ماهگی