سلام دوستان اب دور جنین8نیم کمه؟تو هفته من

۶ پاسخ

برا من هفته ۲۸ ۸ ونیم بوددکتر سرم اینا داد خودم مایعات مصرف کردم ۱۲ شد

بستریت نکردن بیمارستان؟؟

من هفت بودم سز اورانسی شدم

اره کمه

اگه میخوای سزارین بشی برو دکترا نامه بده

آره کمه

سوال های مرتبط

مامان حبه انگور🩵🍇🩵 مامان حبه انگور🩵🍇🩵 ۴ ماهگی
مامان مهرسام‌و‌تودلی مامان مهرسام‌و‌تودلی روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه فسقلی👼🏻 مامان جوجه فسقلی👼🏻 ۲ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان روزهای ابتدایی تولد
مامان هیرا🐣💙 مامان هیرا🐣💙 روزهای ابتدایی تولد