اب دور بچه تو هفته من ۹ بود خیلی کمه؟
چیکار کنم؟

۵ پاسخ

چیکار کردی ابش ۹ بود منم ۹ونیمه میترسم

حتما هر هفته سونو برو چک کن از من۱۱ بود بیخیال بودم یدفعه رفتم سونو شده بود۵ نمیدونستم ولی

هندوانه وآب وچای کمرنگ زیاد بخور

هندوانه بخور آب بخور برو دکتر برات سرم وصل کنن

مایعات زیاد بخور اگ‌قند نداری میوه های ابدار مصرف کن

سوال های مرتبط

مامان علیرضا و آوا مامان علیرضا و آوا هفته سی‌وششم بارداری
مامان پسرم🩵 مامان پسرم🩵 ۱۱ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وششم بارداری
مامان مهرسام‌و‌تودلی مامان مهرسام‌و‌تودلی روزهای ابتدایی تولد