رفتم سونو آب دور بچه ۸ بود خیلی کمه
چیکار کنم چی بخورم

۹ پاسخ

اگر مشکل دیابت نداری هندوانه بهترینه برای این موضوع

هندوانه خیلیییی تأثیر داره؟

آب زیاد بخور هندونه هم بخور

هیچی جایگیزین اب نیست اب بخور زیاااااااد روزی۸،۹لیوان

فقط و فقط اب فراوون

هندوانه

شکلات و بستنی و شیرینی
به من گفتن نخور چون اب دور بچت زیاده

برای من آب دورش ۹ بود ۶ تا سرم داد گفت شبی یکی بزن بعد اومد ۱۲ خوب شد . به تو چیزی نداده دکترت

مایعات زیاد بخور

سوال های مرتبط