۵ پاسخ

۹ کمه حتما پیگیری کن من اینقدر سنووووو دادم تا فهمیدن سوراخه اب با سرم تراپی ثابت میموند ولی بالا نمیرفت
تست امینوشورم منفی میشد و حتی ابریزش نداشتم.
اخرم توی ۳۶ هفته با اب ۴ سانت زایمان کردم.
دخترم وزن نمیگرفت و رحمم کوچیک مونده بود

یکم کمه ، سعی کن هندونه، اب فراوون، دلستر، مایعات بخوری ک زیاد بشه

من ۹ هستم بهم گفتن خوبه ولی مایعات بیشتر مصرف کن بره بالا

برای من ۱۰ بود اب زیاد خوردم الان شده۱۳

برا من توی ۱۸ هفتگی ۱۰ بود و گفتن کمه و من سرم زدم و مایعات زیاد تا اومد بالا

توام همینکارو بکن سرم بزن حتما میاد بالا

سوال های مرتبط

مامان پسرم🩵 مامان پسرم🩵 ۱۱ ماهگی
مامان یسرا و مرتضی مامان یسرا و مرتضی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وششم بارداری
مامان هیراد مامان هیراد ۵ ماهگی