۹ کمه حتما پیگیری کن من اینقدر سنووووو دادم تا فهمیدن سوراخه اب با سرم تراپی ثابت میموند ولی بالا نمیرفت
تست امینوشورم منفی میشد و حتی ابریزش نداشتم.
اخرم توی ۳۶ هفته با اب ۴ سانت زایمان کردم.
دخترم وزن نمیگرفت و رحمم کوچیک مونده بود
یکم کمه ، سعی کن هندونه، اب فراوون، دلستر، مایعات بخوری ک زیاد بشه
من ۹ هستم بهم گفتن خوبه ولی مایعات بیشتر مصرف کن بره بالا
برای من ۱۰ بود اب زیاد خوردم الان شده۱۳
برا من توی ۱۸ هفتگی ۱۰ بود و گفتن کمه و من سرم زدم و مایعات زیاد تا اومد بالا
توام همینکارو بکن سرم بزن حتما میاد بالا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.