۶ پاسخ

ببین منم اب دورش ۲۹ هفته ۹.۵ بود طی ۳ هفته ۱۲ لیوان اب هر روز یه لیوان بزرگ دلستر و هندونه هر روز خوردم چند روز پیش رفتم شده بود ۱۴.۵

اب لب مرزه من ۸.۵ بود ۳ روز سرمهای مختلف نرمال سالین و رینگر داد زدم. ابم زیادخوردم. همون خفظ شد ییشترم نشد اینطور ک بگی. برای وزنم پودر لیدی میل دادبهم ردزی ۲ لیوان هرلیوان ۲ پیمانه پودر میخوردم. تخم مرغ سیب زمینی ابپز. پروتئین زیاد. حلیم لبنیات مغزیجات موز معجون. بستنی دلستر. بچم وزن گرفت خداروشکر

برا آب دورش مایعات زیاد بخور
برا وزنش چیزای که پروتیین داره خوبه

ماست پر چرب هم خوبه

حلیم زیاد بخور..تخم مرغ آب پز..سینه مرغ برای وزنش

آب زیاد بخور

سوال های مرتبط

مامان حبه انگور🩵🍇🩵 مامان حبه انگور🩵🍇🩵 ۴ ماهگی