خانما تو هفته من اب دور جنین۹۹ خوبه یا کمه؟؟

۸ پاسخ

کمه.

کمه..

من ۱۲ ۱۳ بودم ۳روز پیش

۹.۹ اگه منظورته یکم کمه
نرمالش ۸ تا ۱۸ هست

۹۹؟😳🤔
نشنیدم تا حالا
برامن ۱۵ بود
میگن ۱۰تا۲۰ نرماله

یکم کمه

تاحالا آنقدر نشنیدم از من 12

۹۹ میلیمتر؟

سوال های مرتبط

مامان هیرا🐣💙 مامان هیرا🐣💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان حبه انگور🩵🍇🩵 مامان حبه انگور🩵🍇🩵 ۴ ماهگی
مامان مهرسام‌و‌تودلی مامان مهرسام‌و‌تودلی روزهای ابتدایی تولد
مامان دلا کوچولو مامان دلا کوچولو ۲ ماهگی