خانما ت هفته من اب دور بچم ۸هس کمه بنظرتون؟؟

۷ پاسخ

مرز.بین ۸تا ۱۲تقریبا نرمال..مایعات زیاد بخور

ببین دکترت چی بگه
اب باید از ۱۰تا۲۰ باشه
اگر بهت گفت کمه میوهای ابدار هندونه و ملون بخور

منم ۸ه فردا سونو بیوفیزیکال دارم اگر کمتر شده باشه احتمالا زودتر قرار باشه زایمان کنم چون نوبت زایمانم ۲۵مه

من ۱۰ هستم دکترم گفت لب مرزه،اگه حرکاتش کم شد حتما برو بیمارستان یا اطلاع بده بهم

من ۱۰ بود دکتر سنو گفت لب مرزه رو ب کمی.دکترم گفت نه خوبه گفت هواست ب حرکاتش باشه هفته ای یه بارم برو ان اس تی

دکترت چی گفت؟

ببر دکترت ببینه قشنگم
اب و هندونه بخور اگر گفتن کمه

سوال های مرتبط

مامان هیلدا مامان هیلدا ۱۴ ماهگی
مامان حبه انگور🩵🍇🩵 مامان حبه انگور🩵🍇🩵 ۴ ماهگی
مامان جوجه فسقلی👼🏻 مامان جوجه فسقلی👼🏻 ۲ ماهگی