آبجی من دیروز رفتم سونو نوشته اندکس مایع آمونیاتیک ۸سانتی متر یعنی چی؟ازمم پرسید نشتی داری یان
مگه هنوز تو هفته ۳۸ باید سونو بدیم؟
وزنش چقدره؟
برامن امروز سونو دادم9بود گفت نرماله جمعه زایمانمه
خوبه بابا بازم اگ استرس داری هندونه بخور سریع میره بالا
9ب پایین کمه
۱۱ خوبه ک
پ چطو بزامن زده چهار طرف 190
دیگه هفتت بالاست نترس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.