آب دور بچم شده ۱۱ کمه اره؟

۹ پاسخ

آبجی من دیروز رفتم سونو نوشته اندکس مایع آمونیاتیک ۸سانتی متر یعنی چی؟ازمم پرسید نشتی داری یان

مگه هنوز تو هفته ۳۸ باید سونو بدیم؟

وزنش چقدره؟

برامن امروز سونو دادم9بود گفت نرماله جمعه زایمانمه

خوبه بابا بازم اگ استرس داری هندونه بخور سریع میره بالا

9ب پایین کمه

۱۱ خوبه ک

پ چطو بزامن زده چهار طرف 190

دیگه هفتت بالاست نترس

سوال های مرتبط

مامان هیلدا مامان هیلدا ۱۴ ماهگی
مامان فرشته خدا مامان فرشته خدا ۸ ماهگی
مامان 🎀✨نورا✨🎀 مامان 🎀✨نورا✨🎀 ۷ ماهگی